۱۴۰۲ مرداد ۱۴, شنبه

کاریابی در دبی با حقوقی حدود 8 برابر ایران

 شاید هنوز هم برای خیلی ها سخت باشد، باور کنند که در امارات درآمدها 8 برابر ایران است ! یک کارگر ساده در امارات درآمدی حدود 8 برابر ایران دارد. البته هزینه های زندگی هم در امارات بالاتر است، اما نهایتاً نسبت درآمد به هزینه در امارات و شهر دبی یا ابوظبی بسیار بهتر از ایران و تهران است.

حقوق کارگر در دبی

مقاله ای با عنوان «حقوق کارگر ساده در دبی» در مرکز مشاوره صادرات و واردات، اطلاعات کاملی از مقایسه درآمد یک کارگر ساده در امارات و دبی در اختیار شما می گذارد.

کاریابی در امارات هم آن قدر سخت نیست، سایتهای کاریابی اماراتی میتوانند در این زمینه بسیار به شما کمک کنند.

در ادامه تجربه ای از یک کارگر ایرانی که به دبی رفته و آنجا کار کرده است را با شما به اشتراک میگذاریم :

تجربه کارگر ایرانی در دبی

من، محمد، از زادگاهم در ایران به امارات هجرت کردم تا زندگی بهتری برای خود و خانواده‌ام فراهم کنم. تصمیمم برای رفتن به امارات بسیار سخت بود، زیرا باید خانواده‌ام را در ایران ترک کنم و به کشوری ناآشنا بروم. اما به دلیل شرایط اقتصادی ناپایدار در ایران، نمی‌توانستم ادامه‌ی زندگیم را به این صورت ادامه دهم.

پس از رسیدن به امارات و وارد شدن به این جامعه پویا، زندگی من به کلی تغییر کرد. اولین کاری که من را تحت تاثیر قرار داد، حمایت و دیدار با دوستان و هموطنان ایرانیم در امارات بود. آنها به عنوان یک خانواده جدید، مرا به خوابگاه جدید خود راهنمایی کردند و من را با دست و دلبازی پذیرفتند.

کار در دبی

من با کار در یک شرکت ساختمانی شروع به کسب روزانه‌ی نان کردم. همچنین، به دلیل انگیزه و پشتکار بیشتر، توانستم مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرم و در کارم پیشرفت کنم. امکانات پیشرفته‌تر و محیط کاری بهتر از ایران، من را تشویق کرد تا به کارم علاقه‌مندتر شوم و به مرور زمان، مسئولیت‌های بیشتری به عهده بگیرم.

یکی از خاطرات خوبم در امارات، این است که توانستم با اجتماعات بین‌المللی آشنا شوم و فرهنگ‌های مختلف را تجربه کنم. با ملاقات مردم از کشورهای مختلف، از جمله اماراتی‌ها، هندی‌ها، پاکستانی‌ها، فیلیپینی‌ها و بسیاری دیگر، به تنوع و غنای فرهنگی پیوستم.

به مرور زمان، پاداش کاری من افزایش یافت و از لحاظ مالی بهتر شدم. این به من اجازه داد تا خانواده‌ام را به امارات دعوت کنم و با هم زندگی کنیم. این احساس بی‌پایان محبت و پیوند بین ما را تقویت کرد.

اقتصاد پایدار امارات و فرصت‌های شغلی فراوان، من را به کسب و کار خود انگیزه‌بخش کرد و این کشور، به عنوان یک مکانی که به من اجازه داد بهترین خود را نشان دهم و آرزوهایم را تحقق بخشم، به یادگاری خوشبخت برای من تبدیل شد.

اکنون همچنان به امید ادامه‌ی پیشرفت و روزافزونی هستم و همچنان با مهارت‌هایی که در امارات به دست آوردم، به کشورم ایران و هموطنانم کمک می‌کنم تا روز به روز بهتر شوند. این تجربه‌ی زندگی در امارات، یک علامت سوال نشانه‌گذاری بر روی خاطرات خوب و دورانی از زندگی است که همیشه در قلب من خواهد ماند.

مردم امارات به عنوان یک جامعه پویا و متنوع شناخته می‌شوند. آنها دارای فرهنگ و تاریخ غنی‌ای هستند که به تنوع فرهنگی کشورشان کمک کرده است. افراد اماراتی به طور کلی بسیار مهمان‌نواز، محبت‌ورز و احترام‌آمیز هستند و ارزش‌های اجتماعی قوی‌ای دارند.

در رابطه با ایرانی‌ها، مردم امارات به طور کلی به آنها با احترام و مهربانی می‌پردازند. بسیاری از ایرانی‌ها به دلیل فرصت‌های شغلی، تحصیلی و مهاجرتی به امارات آمده‌اند و این باعث شده است که جامعه‌ی اماراتی به سرعت با ایرانی‌ها آشنا شود و از آنها استقبال کند. این تعاملات مثبت بین اماراتی‌ها و ایرانی‌ها، زمینه‌های مشترک فرهنگی و اقتصادی را تقویت کرده و باعث همکاری و تبادلات میان این دو جامعه می‌شود.

البته باید یادآور شد که همانند هر جامعه‌ای، نظرات مختلفی در مورد ایرانی‌ها وجود دارد و برخی افراد ممکن است به دلیل مسائل سیاسی یا فرهنگی، نظرات منفی‌تری داشته باشند. اما به طور کلی، مردم امارات به‌عنوان یک جامعه متسامح و پذیرا، با احترام به تنوع فرهنگی و مذهبی از ایرانی‌ها و دیگر مهاجران استقبال می‌کنند و تلاش می‌کنند تا در کنار هم زندگی کنند و از تجارب یکدیگر بهره‌برداری کنند.

در پایان از کاریابی در دوبی

امارات متحده عربی یک کشور در حال توسعه با اقتصاد رو به رشد است. این کشور به نیروی کار ماهر و متخصص نیاز دارد و فرصت های شغلی زیادی در صنایع مختلف در امارات وجود دارد.

اگر به دنبال کار در امارات هستید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. رزومه خود را به روز کنید و آن را به زبان انگلیسی ترجمه کنید.
  2. وب سایت های کاریابی را برای یافتن شغل های موجود جستجو کنید.
  3. در نمایشگاه های کار شرکت کنید.
  4. با شرکت های اماراتی تماس بگیرید و به آنها علاقه خود را برای کار در امارات اطلاع دهید.

اگر می خواهید به امارات مهاجرت کنید و در آنجا کار کنید، باید ویزای کار دریافت کنید. برای دریافت ویزای کار، باید یک پیشنهاد شغلی از یک شرکت اماراتی داشته باشید.

کاریابی در امارات می تواند یک تجربه چالش برانگیز اما rewarding باشد. با برنامه ریزی و تلاش، می توانید شغلی پیدا کنید که متناسب با مهارت ها و اهداف شما باشد.

در اینجا چند نکته برای کاریابی در امارات آورده شده است:

  • زبان انگلیسی را به خوبی صحبت کنید.
  • مهارت های ارتباطی و بین فردی قوی داشته باشید.
  • انعطاف پذیر و مایل به یادگیری باشید.
  • آماده کار سخت و طولانی باشید.
  • نسبت به فرهنگ اماراتی احترام قائل باشید.

با رعایت این نکات، می توانید شانس خود را برای یافتن شغل در امارات افزایش دهید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر