اهميت بازاريابى بيش از آن است که انجام آن فقط برعهدهٔ واحد بازاريابى گذاشته شود. در يک مؤسسه که به دنبال تحقّق بازاريابى درست است، دشوار است که کارکنان قسمت بازاريابى را تشخيص دهيد، در چنين مؤسساتى تصميمات هر فرد، اساساً از نحوۀ اثرگذارى آن تصميم بر مصرفکننده متأثر مىشود.
اصول بازاريابى تدوين شده است تا دنياى سحرآميز و پيچيدهٔ بازاريابى را به شکلی است که آسان، زنده و رضایتبخش باز نمايد.
بازاریابی
- انتخاب بازارهای هدف
- بازاريابى الکترونیک
- بازاريابى بینالمللی
- بازاريابى خدمات
- بازاريابى سازمان
- بازاريابى شخص
- بازاريابى عقیده
- بازاريابى مکان
- تجزیه و تحلیل فرصتهای بازار
- ترکیب عناصر بازاريابى
- فرآیند و مدیریت بازاريابى
- مدیریت تلاشهای بازاريابى
بیست سال از راه اندازی بزرگترین
کتابفروشی آنلاین جهان توسط آمازون میگذرد و این روزها، آمازون در حال
افتتاح یک کتابفروشی بزرگ فیزیکی در سیاتل آمریکاست. همان جایی که دفتر
اصلی آمازون قرار دارد.
البته آمازون قبلاً هم در معدود مواردی
حضور فیزیکی داشته است، اما آنچه این تصمیم را پُررنگ میکند این است که
این کتابفروشی، واقعاً یک کتابفروشی است و در کنار کتابها، اسباببازی و
سایر محصولات رایج در کتابفروشیها فروخته نمیشود (البته اگر Kindle یا
کتابخوان دیجیتال آمازون را اسباب بازی حساب نکنید!).
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر