۱۳۹۴ آذر ۲۱, شنبه

اصول بازاریابی - نگاهی به بازاریابی

اهميت بازاريابى بيش از آن است که انجام آن فقط برعهدهٔ واحد بازاريابى گذاشته شود. در يک مؤسسه که به دنبال تحقّق بازاريابى درست است، دشوار است که کارکنان قسمت بازاريابى را تشخيص دهيد، در چنين مؤسساتى تصميمات هر فرد، اساساً از نحوۀ اثرگذارى آن تصميم بر مصرف‌‌کننده متأثر مى‌شود.
اصول بازاريابى تدوين شده است تا دنياى سحرآميز و پيچيدهٔ بازاريابى را به شکلی است که آسان، زنده و رضایتبخش باز نمايد.

بازاریابی

بیست سال از راه اندازی بزرگترین کتابفروشی آنلاین جهان توسط آمازون می‎گذرد و این روزها، آمازون در حال افتتاح یک کتابفروشی بزرگ فیزیکی در سیاتل آمریکاست. همان جایی که دفتر اصلی آمازون قرار دارد.
البته آمازون قبلاً هم در معدود مواردی حضور فیزیکی داشته است، اما آنچه این تصمیم را پُررنگ می‎کند این است که این کتابفروشی، واقعاً یک کتابفروشی است و در کنار کتابها‎، اسباب‎بازی و سایر محصولات رایج در کتابفروشی‎ها فروخته نمی‎شود (البته اگر Kindle یا کتابخوان دیجیتال آمازون را اسباب بازی حساب نکنید!).

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر