۱۳۹۶ مرداد ۱۹, پنجشنبه

آموزش بازاریابی با فیلم : فیلم سینمایی Wall Street Money Never Sleeps

موضوع فیلمهای مدیریتی را اولین بار پایگاه اطلاع رسانی صنعت مطرح نمود. این فیلمها در کنار و علاوه بر داستانی که روایت می کنند، می توانند حاوی نکات و آموزه های مدیریتی فراوانی باشند. از نظر ما این فیلمهای مدیریتی می توانند برای آموزش بازاریابی با فیلم به کار روند، فیلم سینمایی وال استریت : پول هرگز نمی خوابد نیز یکی از فیلمهای مدیریتی است که توسط پایگاه اطلاع رسانی صنعت معرفی شده است. شما می تواند در ادامه مطلب این فیلم را دانلود فرمایید. (لینک دانلود رایگان فیلم وال استریت پول هرگز نمی خوابد در ادامه مطلب آمده است)
فیلم سینمایی وال استریت، پول هرگز نمی خوابد به کارگردانی الیور استون، از فیلمهای محبوب در زمینۀ بازار بورس و ... است.

خلاصه ای از داستان فیلم وال استریت : پول هرگز نمی خوابد

فیلم سینمایی Wall Street : Money Never Sleeps را بهتر است طوری خلاصه تعریف کنیم، که آسیبی به لو رفتن خط اصلی داستان فیلم نخورد.
در شرایطی که اقتصاد جهانی در آستانه فاجعه ای بی‌سابقه قرار دارد، کارگزار جوانی از وال استریت با گوردن جکوِ کهنه‌کار اما بدنام همکار می‌شود تا مأموریت دوجانبه‌ای را به سرانجام برسانند. آن‌ها از یک سو می‌خواهند جامعه مالی را از سرنوشت شومی که در راه است مطلع سازند و از سوی دیگر به هویت کسی پی‌ببرند که مسئول مرگ پیش‌کسوتِ سابقِ کارگزار جوان بوده است.
نقدهای مختلفی بر فیلم نوشته شد. در سایت راتن تومیتوز ۱۶۳ نقد موجود است که امتیاز ۵۷ درصد را برای فیلم دربرداشته.
عمده منتقدان بر این باورند که «پول هرگز نمی‌خوابد از عمده دنباله‌هایی که بر فیلم‌های موفق ساخته می‌شوند بهتر و سرگرم‌کننده‌تر است ولی با این گروه بازیگران فوق‌العاده، کارگردانی با نام الیور استون و خط داستانی مناسبی که درست از نقطه پایان فیلم قبلی آغاز می‌شود، باید نتیجه به مراتب بهتر از این می‌شد».
در سایت Meta Critic هم امتیاز میانگین ۵۹ درصد برای فیلم به دست آمده است، که امتیاز قابل قبولی است.

فیلم سینمایی وال استریت: پول هرگز نمی خوابد
فیلم سینمایی وال استریت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر