۱۳۹۴ مرداد ۲۵, یکشنبه

فروش بیشتری به مشتریان داشته باشیم !

در حالی که بسیاری از سازمان ها در حال کار شب و روز برای متقاعد کردن مشتریان جدید، متحمل خطر از دست دادن این فرصت را به از طریق افزایش ارزش از مشتریان فعلی خود را رشد و فروش بیشتر به آنها. چیز خوب در مورد قبلی تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از محصولات و خدمات خود را بدون هیچ هزینه به شما می باشد. اولین و ساده ترین راه برای رشد کسب و کار از طریق مشتریان موجود به نگه داشتن آنها را در محصول یا خدمات شما علاقه مند است.
چرا با مشتریان فعلی آن نگاه زحمت؟ شما برنده اید. خرده فروشی تا 2 هزینه زمان کمتری برای پیدا هزینه های خود را در بازاریابی، که صرف کمترین هزینه برای انتقال یک پیام را به کسانی که در حال تلاش برای گوش دادن (تلاش حداقل تلف از طرف آنها)، و زمان کمتر برای متقاعد کردن ارزش معامله و یا کسب و کار است که در آن است. به دلیل بازخورد مثبت شما می توانید در کمتر nombre.son خود را دریافت کنید) آنجا اولین اشتباهی که ممکن است مجبور به ترک - شما همچنین ارزان تر برای مصرف کنندگان بررسی دریافت کنید. 4. افزایش پیچیدگی محصول و یا خدمات سازمان شما نیاز به رشد و توسعه به منظور حفظ توان رقابتی، بنابراین شما ممکن است نیاز به انجام فعالیت های پیچیده تر با مشتریان موجود، مشتریان جدید در حالی که فروش قدیمی و با استفاده از تکنیک های نوآورانه ممکن است در عمل و در برخی موارد ممکن است ناشی از آنها را به دور از شما. هنگامی که تکنیک های فروش یک سازمان را به تلاش برای بهره مشتری به خرید یک محصول اضافی و یا خدمات، مشتری همیشه به ذهن می آید و یک فکر است: "چرا شما تلاش به من چیزی فروش؟" البته، تنها دو پاسخ ممکن به این سوال وجود دارد. و یا اینکه شما واقعا فکر می کنم و موقعیت خود را و یا اگر شما علاقه مند هستند و یا اگر فکر می کنید که این فقط پیگیری سود برای کسب و کار شما است. این که آیا شما در حال تلاش برای فروش محصولات و یا خدمات خود را به یک موفقیت یا نه، تنها باور به یکی از این دو دیدگاه. اگر فکر می کنید شما علاقه مند به آنها هستند، شما در مورد مراقبت از آنها را و در واقع تلاش برای کمک به، شما مطمئن از خرید خود می باشد. بهترین راه برای فروش، فروش، اما توجه و مورد مراقبت از آنها. انجام این کار حرفه ای را فراموش نکنید همیشه عالی!در حالی که بسیاری از سازمان ها در حال کار شب و روز برای متقاعد کردن مشتریان جدید، متحمل خطر از دست دادن این فرصت را به از طریق افزایش ارزش از مشتریان فعلی خود را رشد و فروش بیشتر به آنها.
چیز خوب در مورد قبلی تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از محصولات و خدمات خود را بدون هیچ هزینه به شما می باشد.
اولین و ساده ترین راه برای رشد کسب و کار از طریق مشتریان موجود به نگه داشتن آنها را در محصول یا خدمات شما علاقه مند است.
 
چرا با مشتریان فعلی آن نگاه زحمت؟1. نرخ تبدیل بهتر از گرفتن مشتریان جدیدافزایش میزان خرده فروشی2. هزینه های بازاریابیشما را پیدا خواهد کرد که آنها زمان کمتری را صرف شما صرف کمترین هزینه برای انتقال یک پیام را به کسانی که در حال تلاش برای گوش دادن (تلاش در نتیجه کمتر از طرف شما از دست دادن)، و زمان کمتری برای اقناع در مقایسه با ارزش توافق یا کسب و کار در حال حاضر.به دلیل بازخورد مثبت شما می تواند از طرف آنها به دست آمده - شما همچنین ارزان تر برای مصرف کنندگان بررسی دریافت کنید.3 به نفع بالاترشما زمان کمتری به چین با نیازهای خود و فشار معمولا کمتر بر روی قیمت این پیشنهاد را خارج وجود دارد (به این معنا که شما نیاز به جذب یک مشتری جدید برای جذب از بازپرداخت پول نقد بسیار کوچکتر) صرف.به این دلیل که برای اولین بار از اشتباه که ممکن است مجبور به ترک. همچنین ممکن است که اعتماد مشتری های قدیمی و اعتماد شما دلیل این که شما از سایر محصولات و خدمات است که برای نفوذ و تسلط بیشتری استفاده می شود گفته می شود.4. پیچیدگی رو به رشد محصول و یا خدماتقانون جدید ممکن است در برخی موارد ممکن است آنها را ناشی از شما است.تکنیک های فروشهنگامی که یک سازمان در تلاش است تا علاقه مشتری به خرید یک محصول اضافی و یا خدمات، مشتری همیشه به ذهن می آید و یک فکر است: "چرا شما تلاش به من چیزی فروش؟"البته، تنها دو پاسخ ممکن به این سوال وجود دارد. این که آیا شما در حال تلاش برای فروش محصولات و یا خدمات خود را به یک موفقیت یا نه، تنها باور به یکی از این دو دیدگاه. اگر فکر می کنید شما علاقه مند به آنها هستند، شما در مورد مراقبت از آنها را و در واقع تلاش برای کمک به، شما مطمئن از خرید خود می باشد. بهترین راه برای فروش، فروش، اما توجه و مورد مراقبت از آنها. انجام این کار حرفه ای را فراموش نکنید همیشه عالی!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر